yrlasarri

Alla inlägg under mars 2012

Av Yrla Sarri - 23 mars 2012 14:04

Sitter och skrattar för mig själv samtidigt som jag sitter och är frustretad över att jag änne en gång slarvat bort min mobil laddare.

Min riktigt laddare har min älskade syster tjuvat! Och då har jag en extra som man endast kan ladda med i datorn men den har jag då(duktig som man är) slarvat bort!

Klant är just nu mitt tillfällig smeknamn! Fint och bra jobbat Yrla!

Du är så grym!

//Yrla

  Bjuder på en gammal bilde!

Av Yrla Sarri - 22 mars 2012 11:58

Har inte varit hemma sen i fredags så det är därför jag inte har skrivit nånting.

Först packade jag väskan och drog till underbara  Nikka med kära Emelie! Hade grymt kul och mysig en kväll där då min kusin och hennes kompisar kom och käkade tacos och hade riktig kul.

Sen spenderades också resten av helgen där med skoter och sola och annat vad vi kunde hitta på.

Sen på söndag drog vi oss tillbaka till Kiruna packade upp väskan och började packa nästa väska som åkte vidare med mig och mon klass på lägerskola!!

Och där fortsatte mina solfyllda, roliga, mysig dagar men denna gång med klassen.

Vi åkte till Abiskojaure och sovdär 2 två nätter. Vi gjorde en massa saker men orkar inte skriva ner allt ni får nöja er med att det var skit kul och undrebart väder!

   

Av Yrla Sarri - 16 mars 2012 14:31

Vi forstätter bloggen här som vanligt då! 

Bilder, inlägg, musik tips ja allt möjligt! ;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<<
Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards