yrlasarri

Direktlänk till inlägg 25 mars 2012

Fulltupptagen!!! Eller inte....!

Av Yrla Sarri - 25 mars 2012 11:39

Hejsan allihop


Sitter och funderar på vad jag ska göra idag. Igen!

Hade heller igår inga planer. Vad är det med mig.

Jag brukar ju nästan alltid ha saker och göra och så. Vart har allt det tagit vägen?!

Jag är en person som tycker om att ha mycket saker att göra. Sitta hem och inte göra nånting är inget för mig.

Jag ska alltid ha nåt att göra det är då jag mår som bäst när jag har fullt upp.

Men nångång varje månda måste man väl få "bara vara" liksom hemma och titta tv, slappa och mysa.

Även fast jag inte tycker om att slappa, ha tråkigt och så, kan även jag tycka det är riktigt skönt med bara hemma dagar då jag inte behöver göra nånting fast bara ibland!!


Men eftersom jag hade en mysig, lugn "hemma dag" igår så vill jag ändå hitta på nåt här hemma.

Just nu har jag en stor lust till att pyssla och så. Och funderar på att göra kuddar till min tråkiga säng som det just nu inte finns en enda kudde på eller gosedjur en helt vanlig tråkig säng.

Så det blir väl att ta fram min sysida hos mig sjävl och börja jobba.

Så hörs vi senare











 
 
saraH

saraH

25 mars 2012 19:24

jätte fin blogg

http://sarathemovie.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yrla Sarri - 25 juli 2012 11:20

Gick upp 07:00 imorsr för att åks till Gustavsvik. Så nu sitter jag i bilen och är framme om ungefär 1timme. Igår kväll kom en kompis och hälsa på mig. Så vi åkte ut med mig lilla gummibåt i kvällssolen. Mys. Imon åker jag tillbaka till stockhol. ...

Av Yrla Sarri - 22 juli 2012 18:50

Med volymen på högsta nivå i öronen, en godis påse och solen i ögonen drar jag till min släkt å hälsar på i två dagar. Mys. Idag hann jag faktiskt ligga på stranden och sola lite, fast ingen kång stund då. Men nu ska jag in på statoil och fylla på...

Av Yrla Sarri - 22 juli 2012 10:55

Godmorgon allihopa! Solen skiner utanför fönstrer och jag håller på att packa väskan för att åka å hälsa på några nära och kära i öregrund i två nätter. Känns lite surt att behöva sitte i bil en sådan fin dag då man kan ligga på stranden. Menmen ...

Av Yrla Sarri - 21 juli 2012 19:59

Nu äre då så att jag byter bloggadress IGEN! Jag vet det börjar bli riktig jobbigt att jag byter hela tiden men det är för att det ska bli roligare och bättre att läsa. Men nu ska jag skärpa mig och hålla mig till denna blogg...

ll

Av Yrla Sarri - 15 april 2012 21:07

okej det är ås här nu! Har börjat fundera på att bloggning är inte riktigt min grej. Jag har ju bloggat mycket i flera år faktisk. Jag har visa perioder då jag hela tiden vill blogga flera gånger om dan, men också då jag inte har tid/lust/inspira...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<<
Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards