yrlasarri

Alla inlägg under mars 2012

Av Yrla Sarri - 28 mars 2012 15:08

Hade SO prov idag gick väl rätt så bra. Man får väl hoppas på det bästa!

Men har fortfarande ett prov kvar ooch plugga till som är imorgon.

Är lite mer nervös inför det för jag är så dålig på matte!

Iallafall hinner jag inte plugga så mycket idag. Onsdagar är en fullspäckad dag.

Först klockan fem har jag min ridkurs jag går på och sen nästan direkt  efter har jag handbolls träning.

Så onsdagar är streassiga.

Men kanske inte världes roligaste inlägg men måste gå och byta om så jag är lite stressad men vi hörs vid bättre tider;)!


//Yrla  

Av Yrla Sarri - 27 mars 2012 15:28

Hejsan, ledesen för att jag inte gjort några inlägg igår, men jag har två prov dden här veckan och jag har inte förbert mig så bra. Eller jo rätt så men är så himmla nervös och så, så det känns som att jag inte kan nåt fast när ja riktigt anstränget mig kan jag det vet jag.

Iallafall så kommer det inte vara sån himla bra uppdatering dom närmaste kommande dagarna eftersom jag pluggar och har liten andra saker som kommer komma iväg men nåt inlägg kanske jag kan slänga in, men jag lovar att jag kommer fortsätt som vanlig efter det här och kanske ett video inlägg vem vet.

Men puss på er så länge så hörs vi senare!!

Av Yrla Sarri - 25 mars 2012 16:31

Blev inte mycket till kuddar idag, kände att jaginte orkade ta fram alltihopa.

Så jag bestämmde mig för att baka(som att det inte vad lika mycket och plocka fram).

Valde att baka muffins för att alltid när och och min kompis bakat har dom antinge blivit silvriga eller smakat fisk.

Igentligen fisk av alla smaker, asså jag undrar verkligen vart den där förbaksade fisk smaken kommer ifrån.

Man har ju inget i fisk väg i ner i smeten precis.

Märklig.... ;)


Men nu ska jag fortsätta och baka på här så blire väl en fika senare.Äntligen nåt in planderat på den här dan!


/YrlA

Av Yrla Sarri - 25 mars 2012 11:39

Hejsan allihop


Sitter och funderar på vad jag ska göra idag. Igen!

Hade heller igår inga planer. Vad är det med mig.

Jag brukar ju nästan alltid ha saker och göra och så. Vart har allt det tagit vägen?!

Jag är en person som tycker om att ha mycket saker att göra. Sitta hem och inte göra nånting är inget för mig.

Jag ska alltid ha nåt att göra det är då jag mår som bäst när jag har fullt upp.

Men nångång varje månda måste man väl få "bara vara" liksom hemma och titta tv, slappa och mysa.

Även fast jag inte tycker om att slappa, ha tråkigt och så, kan även jag tycka det är riktigt skönt med bara hemma dagar då jag inte behöver göra nånting fast bara ibland!!


Men eftersom jag hade en mysig, lugn "hemma dag" igår så vill jag ändå hitta på nåt här hemma.

Just nu har jag en stor lust till att pyssla och så. Och funderar på att göra kuddar till min tråkiga säng som det just nu inte finns en enda kudde på eller gosedjur en helt vanlig tråkig säng.

Så det blir väl att ta fram min sysida hos mig sjävl och börja jobba.

Så hörs vi senare











.

Av Yrla Sarri - 24 mars 2012 17:56

 

Av Yrla Sarri - 24 mars 2012 13:37

sitter och kollar på filmen "Karate kid" med syster yster!

En riktigt bra filme(hitills)som handlar om Dre som flyttar till Kina med sin mamma.

Han blir slagen av en kill gäng i skolan tills han träffar Mr.Han fastighetstsskötaren som börjar lära han Kung fu.

Och ja det är ungefär det filmen handlar om.

Kan kanske berätta mer om den i nåt annat inlägg om jag orkar.

//Yrla 


Av Yrla Sarri - 24 mars 2012 10:49

Vaknade idag med ett stort leende på läpparna!

Vet inte riktigt varför men det är vissa dagar då jag går runt och ser ut som att mina mungipor är fastyda i kinderna!

Och andra dagar då jag är lite mindre glad! Jaa ni förstår nog!

Har inga planer för dagen får se vad som dyker upp!

Men tills dess så ska jag leta reda på laddaren till min sytem kamera!

Så jag får några nya, våriga och fina bilder!



Av Yrla Sarri - 23 mars 2012 19:42

Asså min syskon har nåt problem i deras brains!(som betyder hjärnor så att ni som inte är lika dåligabra som jag är)

Dom tror att man bara kan gå och ta saker som är fina, luktar gott, ser roliga ut eller nu vad det är. som inte är deras saker!Till ex:

Dom tänker exakt så här: Åhh vilka fina solglasögon, vems kan de va? Yrlas, Ähh vafan jag tar dom ändå!HIHIH

Så sitter jag och kollar på tv och har det gott, så kommer han där lycklig som han är!

Jag: Va f*n! Varför har du mina glasögon på dig!!???

Han: Oj är det dina, nä det visste jag inte!!??

Jaha så du visste inte!!?? Du såg mig bara inte med dom på när vi var på stan för nåndag sen och sa att du tyckte dom var fina!!

hmmm....!!

Asså jag blir så GALEN!!!!!

Dom går bara och tar sak!! Och tror sedan att det är deras!

Som när man har tappet en tia på golvet så kommer syrran där: titta titta jag hitta en tia!

Jag: det där är min tia som jag tappat!!!!

Syrran: jaha och??? Den som finner har vinner!! Eller hur tusan det dör förbaskade rimmet går!


Jag får syk bryt!!!!


Måste gå och hitta en kudde jag kan skrika ut min ilska i!


Vi hörs

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<<
Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards