yrlasarri

Direktlänk till inlägg 28 mars 2012

Rubrik saknas

Av Yrla Sarri - 28 mars 2012 15:08

Hade SO prov idag gick väl rätt så bra. Man får väl hoppas på det bästa!

Men har fortfarande ett prov kvar ooch plugga till som är imorgon.

Är lite mer nervös inför det för jag är så dålig på matte!

Iallafall hinner jag inte plugga så mycket idag. Onsdagar är en fullspäckad dag.

Först klockan fem har jag min ridkurs jag går på och sen nästan direkt  efter har jag handbolls träning.

Så onsdagar är streassiga.

Men kanske inte världes roligaste inlägg men måste gå och byta om så jag är lite stressad men vi hörs vid bättre tider;)!


//Yrla  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yrla Sarri - 25 juli 2012 11:20

Gick upp 07:00 imorsr för att åks till Gustavsvik. Så nu sitter jag i bilen och är framme om ungefär 1timme. Igår kväll kom en kompis och hälsa på mig. Så vi åkte ut med mig lilla gummibåt i kvällssolen. Mys. Imon åker jag tillbaka till stockhol. ...

Av Yrla Sarri - 22 juli 2012 18:50

Med volymen på högsta nivå i öronen, en godis påse och solen i ögonen drar jag till min släkt å hälsar på i två dagar. Mys. Idag hann jag faktiskt ligga på stranden och sola lite, fast ingen kång stund då. Men nu ska jag in på statoil och fylla på...

Av Yrla Sarri - 22 juli 2012 10:55

Godmorgon allihopa! Solen skiner utanför fönstrer och jag håller på att packa väskan för att åka å hälsa på några nära och kära i öregrund i två nätter. Känns lite surt att behöva sitte i bil en sådan fin dag då man kan ligga på stranden. Menmen ...

Av Yrla Sarri - 21 juli 2012 19:59

Nu äre då så att jag byter bloggadress IGEN! Jag vet det börjar bli riktig jobbigt att jag byter hela tiden men det är för att det ska bli roligare och bättre att läsa. Men nu ska jag skärpa mig och hålla mig till denna blogg...

ll

Av Yrla Sarri - 15 april 2012 21:07

okej det är ås här nu! Har börjat fundera på att bloggning är inte riktigt min grej. Jag har ju bloggat mycket i flera år faktisk. Jag har visa perioder då jag hela tiden vill blogga flera gånger om dan, men också då jag inte har tid/lust/inspira...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<<
Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards