yrlasarri

Alla inlägg under april 2012

ll

Av Yrla Sarri - 15 april 2012 21:07

okej det är ås här nu! Har börjat fundera på att bloggning är inte riktigt min grej.

Jag har ju bloggat mycket i flera år faktisk.

Jag har visa perioder då jag hela tiden vill blogga flera gånger om dan, men också då jag inte har tid/lust/inspiration osv osv....! Och det är så att dom perioderna då jag inte har någogn lust och så är väldigt långa perioder, iallafall tillräckligt många för att tappa alla min läsare.

För att kunna driva en blogg som har rätt så mycket läsare och så behöver man vara väldigt aktiv på bloggen. Nästan 1 inlägg om dag om inte mer och så mycket tid har inte jag. Dom dagarna då jag går hem efter skolan ör jag upptagen med skoljobb och dom dagarna jag då inte jobbar med skolan så är jag med kompisar hela dagarna och då blire nästa så att jag tvingar mig själv till att blogga även fast jag inte vill osv osv....!!

Men jag har nog betsämmt mig att jag tester den här veckan så ser vi ju!!


//YUrla

Av Yrla Sarri - 2 april 2012 15:55

Jag vet jag vet!!

I denna blogg finns det inte mycket att läsa jag vet!!

Men har lite mycket som måste göra nu! Men jag ska verkligen försöka bättra mig promise!


//Yrla


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards